Piata ROMANA, Bucuresti
- vezi locatie -
Bd. Magheru nr. 32 - 36, Anexa E ( intre statiile de metrou de la Piata Romana)
E-mail: florentina@mediapress.ro
Anunturi Licitatii
Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC
Detalii pentru anuntul "Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC":
Categoria: | Licitatii | Judet: | Licitatii Toata tara |
Data publicarii: | 17 Feb 2025 | Expira pe: | 19 Mar 2025 |
Subscrisul CII Manta Gabriel Dinu, in calitate de lichidator al SC Adam Agro SRL, cu sediul in Or.Voluntari, Str.Erou Dumitru Chivu, nr.46 B, Camera1, Jud.Ilfov, J23/1136/2005, CUI: 17680149, desemnat prin prin rezolutia nr.7220/23.02.2016, pronuntata in dos.nr.12813/23.02.2016 al O.R.C.-Tb. Ilfov, anunta organizare licitatii publice competitiva pentru vanzarea in bloc a 184 loturi de teren agricol situate pe raza UAT Rasova in suprafata totala de 96.973 ha - pretul de incepere a licitatiei de 5,000 €/ha, ofertat de SC Agro Madalina SRL. Vanzarea se va putea face chiar daca se prezinta o singura persoana care ofera pretul de pornire al acestei licitatii. Vanzarea bunurilor, se face, prin licitatie online inchisa destinata doar ofertantilor care pana cel tarziu la data de 28 fembrie 2025 isi manifesta intentia de participare la licitatie si indeplinesc conditiile stabilte prin regulamentul de desfasurare. Doritorii vor transmite lichidatorului prin e-mail la adresa mantagabriel57@gmail.com intentia de a participa la licitatie pana cel tarziu la data mai sus mentionata si vor primi ca raspuns conditiile de participare la licitatie si regulamentul de organizare al acestia precum si informatii despre loturile de teren. La licitatie vor participa ofertantii care indeplinesc conditiile de participare comunicate individual. Datele de desfasurare a licitatiilor vor fi comunicate doar ofertantilor inscrisi pana la termenul limina mentionat. Licitatiile se organizeaza in sistem inchis, prin e-mail sau teleconferinta. Documentele de inscriere la licitatie mentionate in Regulamentul de vanzare, se depun prin e-mail la adresa lichidatorului. Sunt invitati toti cei ce pretind vreun drept asupra bunurilor sa anunte in scris lichidatorul pana la data expirarii termenului de manifestare a intentiei de participare la licitatie. Date despre amplasamentul loturilor de teren, conditiile de inscriere la licitatie precum si modul de organizare a acestora se pot obtine de la lichidator.
Pentru informatii suplimentare despre bunuri, va rugam sa ne contactati la tel.0724/557.934 sau pe e-mail.
Publica anunturi Licitatii in ziarul Romania Libera
Anunturi Licitatii pot fi publicate direct in ziarul Romania Libera si sa apara in prima editie libera. Plata se poate face prin CARD BANCAR, SMS, banca, trezorerie sau prin curier - vezi modalitati de plata.Alte categorii disponibile pentru anunturi Romania Libera:
Ultimele anunturi din categoria Licitatii
Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ
Licitatii Toata tara
Publicat in: 18 Mar 2025Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC
Licitatii Toata tara
Publicat in: 18 Mar 2025lichidator judiciar al ZARAND LACTATE
SA - "in faliment, in bankruptcy, en-faillite "ANUNTA VANZAREA PRIN
LICITATIE PUBLICA A ACTIVELOR:
SPATIU COMERCIAL in suprafata de
70 mp, inscris in CF nr. 66473 Brad,
nr. cadastral 66473-C1, situat in
localitatea Brad, Piata Avram Iancu,
nr. 4-6, Jud. Hunedoara. Pretul total de
pornire al licitatiei este de 175.125 lei,
exclusiv TVA. Licitatia va fi organizata
la sediul lichidatorului judiciar in data
de 08.04.2025, ora 14:00. In caz de
neadjudecare, licitatia se va relua in
datele de 15.04.2025, 22.04.2025
si 29.04.2025 in aceleasi conditii.
Ofertantii sunt obligati sa se prezinte la
sediul lichidatorului judiciar cu cel putin
48 de ore inainte de data organizarii
licitatiei, in vederea depunerii garantiei
de participare la licitatie de 10% din
pretul de pornire a licitatiei, precum
si pentru achizitionarea caietului de
sarcini. Informatii suplimentare se
pot obtine la: Tel: 0354.405.232,
Mobil: 0726.785.348, Email: office@expexpertinsolventa.ro
Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC
Licitatii Toata tara
Publicat in: 18 Mar 2025Galati, strada Mihail Kogalniceanu nr.
23A, in calitate de lichidator judiciar
al S.C. OPYUM ADVERTISING C.A.
SRL-D, organizeaza licitatie publica
cu strigare pentru vanzarea unei
Camere foto Canon EOS 5D Mark
IV (WG), la valoarea de pornire de
16.000 lei. Valoarea este exprimata
in lei, fara TVA si reprezinta 100% din
valoarea de evaluare. Licitatiile vor
avea loc saptamanal in fiecare zi de
vineri, ora 13.00 incepand cu data de
28.03.2025, cate doua sedinte pentru
fiecare prag diminuat cu 20%, la
sediul lichidatorului judiciar. Informatii
suplimentare la telefon 0744.85.38.69
Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ
Licitatii Toata tara
Publicat in: 17 Mar 2025Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC
Licitatii Toata tara
Publicat in: 17 Mar 2025Prima sedinta de licitatie se va desfasura la data de 25.04.2025, ora 14,00 in Bucuresti, str. Dianei, nr.10, et.4, apt.5, sector 2.
Persoanele interesate vor depune pana la termenul de vanzare o cautiune reprezentand 10% din pretul de incepere al licitatiei.
Informatii suplimentare referitoare la conditiile de participare la licitatie se pot obtine la telefon 0723.524.580 sau la adresa office@fiducia.com.ro.
Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC
Licitatii Toata tara
Publicat in: 17 Mar 2025-Teren arabil situat in Galati, str. Drumul de Centura nr. 242, jud. Galati, in suprafata de 1.002 mp (din acte) si suprafata de 1.001,90 mp (masurata), T162/1, P2, avand CF nr. 104344 Galati. Accesul la terenul in suprafata de 1.001,90 mp se face pe terenul alee de acces in suprafata de 191,40 mp, evaluat la pretul de 21.300 euro fara TVA.
-Teren arabil situat in Galati, str. Drumul de Centura nr. 242, jud. Galati, in suprafata de 1.278 mp, T162/1, P2, LOT 2, avand CF nr. 104345 Galati, cu precizarea ca suprafata de teren de 191,40 mp constituie cale de acces si este grevat de o servitute de trecere in favoarea unei terte persoane, evaluat la pretul de 27.200 euro fara TVA.
Ambele terenuri se vor scoate la vanzare in bloc, prin licitatie publica cu strigare si negociere directa sau o combinatie a celor doua, iar pretul de pornire al licitatiei este de 30.000 euro.
Vor avea loc 6 sedinte de licitatie bilunare cu strigare avand ca pret de pornire suma de 30.000 euro in echivalent lei la data licitatiei, in fiecare joi incepand cu data de 27.03.2025, ora 12, la sediul lichidatorului judiciar.
Caietul de sarcini pentru participarea la licitatie se obtine contra sumei de 300 lei fara TVA de la lichidatorul judiciar.
Informatii suplimentare la telefon 0744.256.888.
Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC
Licitatii Toata tara
Publicat in: 14 Mar 2025contractanta, in special denumirea, codul
de identificare fiscala, adresa, numarul de
telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Izvoru Crisului,
cu sediul in sat Izvoru Crisului, comuna
Izvoru Crisului, Str. Principala nr.39, judetul
Cluj, telefon 0264/257.140, fax 0264/
257.198, e-mail: izvorucrisului@yahoo.com,
cod fiscal 4924020. 2.Informatii generale
privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea
bunului care urmeaza sa fie inchiriat:
Spatiu in suprafata de 74,79 mp, situat la
parterul Dispensarului Uman din sat Izvoru Crisului, comuna Izvoru Crisului,
Str. Principala nr. 2, judetul Cluj, avand CF
50040, nr.cadastral 50040, apartine domeniului public al Comunei Izvoru Crisului, conform caietului de sarcini, H.C.L.
Izvoru Crisului nr. 09/ 27.02.2025 si O.U.G.
nr. 57/ 03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul
de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot
intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: se poate solicita la sediul
Comunei Izvoru Crisului sau online prin email: izvorucrisului@yahoo.com. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul instit tiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Achizitii publice, Comuna Izvoru Crisului, cu sediul in sat Izvoru Crisului, comuna Izvoru Crisului, Str. Principala nr. 39, judetul Cluj. 3.3. Costul si conditiile
de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor
O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 02.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2025, ora
12.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse
ofertele: Sediul Comuna Izvoru Crisului, sat
Izvoru Crisului, comuna Izvoru Crisului, Str.
Principala nr.39, judetul Cluj. 4.3.Numarul
de exemplare in care trebuie depusa fiecare
oferta: un exemplar in original. 5.Data si
locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 11.04.2025,
ora 12.00, Comuna Izvoru Crisului, sat Izvoru Crisului, comuna Izvoru Crisului, Str.
Principala nr. 39, judetul Cluj. 6 .Denumirea,
adresa, numarul de telefon si/ sau adresa
de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele
pentru sesizarea instantei: Judecatoria Huedin, Huedin, Str. Avram Iancu nr. 2, judetul
Cluj, telefon 0264/351.788, fax 0264/353.
160, e-mail: jud-huedin@just.ro. 7. Data
transmiterii anuntului de licitatie catre
institutiile abilitate, in vederea publicarii:
13.03.2025.
Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC
Licitatii Toata tara
Publicat in: 14 Mar 2025in special denumirea, codul de identificare
fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/
sau adresa de email, persoana de contact:
Comuna Helesteni, comuna Helesteni, sat
Helesteni, nr.131, judetul Iasi, cod postal
707245, telefon 0232/716.768, fax 0232/
716.770, email: primariahelesteni@yahoo.
com, cod fiscal 4541300. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special
descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: pasune comu
nala in suprafata totala de 176.300 mp,
Tarla 53: parcela 373 (P) 14.790mp, 374
(P) 2.840mp, CF nr.61989, nr. cadastral
61989, situat in extravilanul comunei Heles
teni, sat Oboroceni, F.N., judetul Iasi, apartinand domeniului public al Comunei Helesteni, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Helesteni nr. 09/ 27.02.2025 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/ 03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia
unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa, de la sediul Comunei Helesteni. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul
concedentului, de la care se poate obtine
un exemplar din documentatia de atribuire:
Compartimentul Achizitii Publice al Comunei Helesteni, comuna Helesteni, sat Heles
teni, nr. 131, judetul Iasi. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 1.000Lei/ exemplar, ce
se achita in numerar la Casieria institutiei
sau in contul RO53TREZ40721A300530
XXXX deschis la Trezoreria Pascani, cod
fiscal 4541300. 3.4.Datalimita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2025, ora 14.00.
4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data limita
de depunere a ofertelor: 04.04.2025, ora
11.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse
ofertele: Comuna Helesteni, comuna Heles
teni, sat Helesteni, nr.131, judetul Iasi. 4.3.
Numarul de exemplare in care trebuie de
pusa fiecare oferta: in 1 exemplar original.
5.Data si locul la care se va desfasura
sedinta publica de deschidere a ofertelor:
04.04.2025, ora 13.30, la sediul Comunei
Helesteni, comuna Helesteni, sat Helesteni,
nr.131, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa,
numarul de telefon, fax si/ sau adresa de
email ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi, Iasi,
Str. Elena Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon
0332/403.642, fax 0332/435.700, email: triasireg@just.ro. 7. Data transmiterii anun
tului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 13.03.2025
Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Botosani. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC
Licitatii Toata tara
Publicat in: 14 Mar 2025contact: Comuna Cotusca, cu sediul in sat
Cotusca, comuna Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani, telefon 0231/ 561. 946, fax 0231/561.936, e-mail: primariacotusca@yahoo.com, cod fiscal 3372157. 2. Informatii generale privind obiectul
concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren intravilan in suprafata de 1.119 mp, situat in satul Ghireni, comuna Cotusca, F.N., Parcela Cadastrala 186,
apartinand domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini, H.C.L.Cotusca nr. 15/ 25.03.2022 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/ 03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin
care persoanele interesate pot intra in
posesia unui exemplar al documentatiei
de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la
sediul Comunei Cotusca. 3.2.Denumirea
si adresa serviciului/ compartimentului
din cadrul concedentului, de la care se
poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei
Cotusca, comuna Cotusca, sat Cotusca,
Str. Principala nr.116, judetul Botosani.
3.3. Costul si conditiile de plata pentru
obtinerea acestui exemplar, unde este
cazul: 100Lei/ exemplar, ce se achita in
contul concedentului: RO60TREZ1195006XXX000330, deschis la Trezoreria Saveni, cod fiscal al concedentului 3372157. 3.4. Data- limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2025, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data- limita de depunere a ofertelor: 04.04.2025, ora
10.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse
ofertele: Registratura Comunei Cotusca,
comuna Cotusca, sat Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar in original
si 1 exemplar in copie. 5. Data si locul la
care se va desfasura sedinta publica de
deschidere a ofertelor: 04.04.2025, ora
12.00, la sediul Comunei Cotusca, sat Cotusca, comuna Cotusca, Str. Principala
nr.116, judetul Botosani. 6. Denumirea,
adresa, numarul de telefon, fax si/ sau
adresa de e-mail ale instantei competente
in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia
de Contencios Administrativ a Tribunalului Botosani, municipiului Botosani,
Str. Maxim Gorki nr.8, judetul Botosani,
telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832,
e-mail: tr-botosani-reg@just.ro. 7. Data
trans miterii anuntului de licitatie catre
institutiile abilitate, in vederea publicarii:
13.03.2025.
TRIBUNALUL VALCEA. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC
Licitatii Toata tara
Publicat in: 14 Mar 2025al debitorului SC Dey Security Divizia
Medicala S.R.L., CUI 27965674, ANUNTA
scoaterea la vanzare a bunurilor aflate
in patrimoniul debitoarei situatie in Cluj
Napoca str. Cometei 18-20, jud. Cluj, dupa
cum urmeaza: Vanzare in bloc- activ 1, la pretul total de 26.397,00 lei + TVA, format din
RENAULT FD MASTER, culoare alb,
An fabricatie 2006 CJ-16-MYL, VOLKSWAGEN 7HC TRANSPORTER, culoare
alb-portocaliu, An fabricatie 2007 CJ-84- UPU, MERCEDES- BENZ 638 VITO 110d,
culoare alb-portocaliu, An fabricatie 1998
CJ-38-DEY. Vanzare individuala- activ 2, la pretul
de 17.010,00 lei + TVA, format din Auto turism MERCEDES- BENZ 903.6KA
SPRINTER, An fabricatie 2002 CJ-85- URG. Vanzare individuala- activ 3, la pretul
de 14.760,00 lei + TVA, format din MERCEDES SPRINTER, culoare alb - rosu, An
fabricatie 2004 CJ-41-DEY. Vanzare individuala- activ 4, la pretul
de 9.810,00 lei + TVA, format din FORD
GALAXY, culoare alb-portocaliu, An
fabricatie 2004 CJ-39-DEY.
Sedinta de licitatie publica este stabilita pentru data de 27.03.2025 ora
12.00, cu termen limita de inscriere 26.03.2025, ora 12.00.
Relatii suplimentare se pot obtine la tele foa nele: 0758-049.900, 0755-140.099,
0757-545.545, 0364- 401.125, 023
TRIBUNALUL VALCEA. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC
Licitatii Toata tara
Publicat in: 14 Mar 2025contractanta, precum: denumirea, codul
fiscal, adresa, datele de contact, persoana
de contact: Orasul Horezu, cu sediul administrativ in localitatea Horezu, Strada 1 Decembrie nr. 7, Horezu, judetul Valcea; telefon: 0250/860.190, fax: 0250/860.481, email:
primaria@orasul-horezu.ro, CIF: 2541479. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunurilor: Apartament
nr. 3, in suprafata totala de 59,20 mp, situat
in Horezu, str. Eroilor, nr. 14, Bloc M, Scara A,
Parter, Jud. Valcea, avand numar cadastral
38261 inscris in Cartea funciara a orasului
Horezu nr. 38261-C1- U5; Apartament nr. 4,
in suprafata totala de 43,60mp, situat in
Horezu, str. Eroilor, nr. 14, Bloc M, Scara A,
Parter, jud.Valcea, avand numar cadastral
38261 inscris in Cartea funciara a orasului
Horezu nr. 38261-C1- U6; Garsoniera nr.18,
in suprafata totala de 26,90 mp, situata in
Horezu, str. Eroilor, Bloc G, Scara C, Etaj 4,
Jud.Valcea, avand numar cadastral 37083
inscris in Cartea funciara a orasului Horezu
nr.37083-C1-U25; Garsoniera nr.20, in suprafata totala de 26,10 mp, situata in Horezu,
str.Eroilor, Bloc G, Scara B, Etaj 4, Jud.Valcea, avand numar cadastral 37083 inscris
in Cartea funciara a orasului Horezu nr.
37083-C1 -U24, apartinand domeniului privat al orasului Horezu. Vanzarea se face
conform OUG nr. 57/2019 si conform H.C.L.
nr. 4 din 30.01.2025. 3.Informatii privind
documentatia de atribuire: Se regasesc
in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau
modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al
documentatiei de atribuire: la cerere de la
sediul institutiei. 3.2. Denumirea si datele de
contact ale serviciului/compartimentului
din cadrul concedentului, de la care se poate
obtine un exemplar din documentatia de
atribuire: Compartimentul juridic, administratie publica locala, Orasul Horezu, str.1
Decembrie nr.7, judetul Valcea. 3.3. Costul
si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 500Lei/ exemplar achitati la casieria institutiei sau in contul RO80TREZ67421360250XXXXX, deschis la Trezoreria Horezu, CIF 2541479.
3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 31.03.2025, ora 15:00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 08.04.2025, ora 12:00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariat, Orasul Horezu, Strada 1 Decembrie nr.7, judetul Valcea. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Un exemplar original in plic sigilat. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor:
09.04.2025, ora 10:00, in Sala de sedinte a
Casei de Cultura "Constantin Brancoveanu"
Horezu, str. 1 Decembrie nr. 11, judetul
Valcea. 6. Denumirea, adresa, numarul de
telefon, telefax si/ sau adresa de e-mail ale
instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Valcea, str. Scuarul Revolutiei nr. 1, Ramnicu Valcea, judetul
Valcea, Telefon: 0250739120, Fax: 0250732207, adresa email: tr-valcea@just.ro